woensdag 8 februari 2012

De resultaten

Zoals beloofd in het vorige bericht, komen hier de foto's van alles wat de laatste tijd werd gemaakt of waar ik mee bezig ben.

Eerst en vooral: de clutch. Zoals velen in blogland, gebruikte ik ook haar handleiding. Samen met 2 vriendinnen gingen we de uitdaging aan. Ik vond het heel plezant om te maken. Wel wat veel knipwerk, maar je ziet zo snel wat het zal worden dat ik daar niet over zaag.

De rits deed ik net iets anders, wegens te weinig tijd. We stikten de rits rechtstreeks in de clutch. Wat gefoefel, maar al bij al heel goed meegevallen.

Bij deze de clutch van één van de vriendinnen:



Zoals je ziet, een klein foutje aan de hoekjes. Maar als je weet dat dit werd gemaakt door iemand die nog nooit een naaimachine van dichtbij zag, dan vind ik het zeer goed gedaan! Het stofje komt van het stoffenspektakel en het zwart van Ikea.

Deze heb ik gemaakt (excuses voor de slechte foto...):


Ben er helemaal weg van! Het stofje haalde ik bij Petit Bazaars Boetiek in Gent. Opnieuw komt het zwart van Ikea.

Warme groet!

1 opmerking:

  1. Leuke tasjes!
    Knap dat ze het heeft aangedurfd, het resultaat mag er zeker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen