zondag 6 november 2011

Een rokje, ja, een echt rokje!

Wauw!! Ik ben zo fier op mijn eigen creatie!!! Ik heb een rokje gemaakt met de hulp van zij (en dus ook van haar) en voor de rits en de biaislint gebruikte ik de tips van haar.

De afwerking was niet fantastisch. De rits zit scheef (ik had geen Pritt) en het biaislint is een flop. Maar als ik een trui draag op het rokje, zie je dat niet. Maar er rest mij dus nog veel oefenen.

De stof kocht ik in Ikea en ik was er weg van.

Dit is het resultaat:


Warme groet,
Delphine

4 opmerkingen:

  1. Op de foto is niets te zien van de foutjes!!Oefening baart kunst..groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad niets te zien van die foutjes. En zo zijn wij allemaal begonnen...
    Ik moet precies nog eens naar de Ikea gaan, heel leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor jullie reacties. Enige tips rond rits inzetten en voering gebruiken? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen