vrijdag 4 november 2011

Bezig, bezig, bezig

Dag wereld!

Eventjes geleden, maar er komen binnenkort opnieuw wat foto's. Op dit moment bezig met het dekentje, een sjaal (want iedereen draagt tegenwoordig zo'n nekverwarmer, ik wil dat dan ook, maar vind nergens een goed patroon...), een sjaal voor een collega, het huishouden, cakejes bakken en de strijk zou hier eigenlijk ook bij moeten (geen zin in).

Weet iemand van jullie misschien hoe je best zo'n nekverwarmer maakt? Je weet wel, zo'n ding dat eigenlijk een sjaal is, maar dan aan beide kanten dichtgenaaid. Het mag niet te breed zijn, niet te lang, niet te dik, niet te dun en ik heb al die zaken al gehad :)

Warme groet!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Delphine,

    Bedoel je een patroon om te naaien?

    Welkom als volger van mijn blog!

    Groet,
    Mrs Busy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bestaat er een patroon om te naaien? Ik heb het gebreid en straks komt het resultaat! Bedankt voor je reactie en als je een patroontje hebt om hem te naaien, mag je het me altijd doorsturen.

    Warme groet, Delphine

    BeantwoordenVerwijderen