donderdag 5 januari 2012

Kousen - deel 2

Deze kousen maakte ik tijdens de snowboardvakantie en nog een stuk erna. Ik gebruikte opnieuw wat tips van EL*F en het resultaat was super:


Helaas, helaas, helaas.. Manlief kan er niet in, we krijgen de kousen niet over zijn hielen. Ikzelf kan er ook niet in, ze zijn te klein. Ik heb ze dan geschonken aan mijn schoonzus, voor wie ze pasten als gegoten , en zij was er heel gelukkig mee.

Van EL*F kreeg ik de tip om de sokken veel te passen. Dus het derde paar is in de maak en manlief past kousen met naalden aan.

Warme groet,
Delphine

2 opmerkingen:

  1. De kousen zijn mooi geworden! Dat is gezellig he breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel passen en dan minderen voor de teen als de kleine teen bedekt is :)
    Ik vind het super dat je niet opgeeft!

    BeantwoordenVerwijderen